Konserten är inställd på grund av sjukdom.
Vid inställt evenemang återköps biljetten i två veckor efter det att konserten skulle ha ägt rum.
Det vill säga den 22/12 är sista dagen för återköp.
Efter dessa två veckor är konserten avslutat och återlösen är inte längre möjlig.
Biljettpriset återbetalas – serviceavgift återbetalas ej.
Information för återköp:
– Har du köpt din biljett online och hämtat ut den hos ett ombud ber vi dig att skicka den ituriven till Eventim, se nedan för adress. När biljetten är mottagen kommer dina pengar att återbetalas till det konto som användes vid betalning.
– Vid inställt evenemang skickas det ut mail till Ticketdirect-kunder. Biljetten återköps automatiskt till det konto som användes vid betalning. Serviceavgiften återbetalas ej.
– Har du köpt din biljett via telefon och hämtat ut din biljett, eller bokat den med leveransmetod REK ber vi dig skicka den ituriven till Eventim, se nedan adress. När biljetten är mottagen kommer pengarna att återbetalas till det konto som användes vid betalning. Eventuell leveransavgift återbetalas ej.
– Har du bokat din biljett via telefon med leveransmetoden uthämtning men inte hämtat ut din biljett, skicka din uthämtningskod (7 tecken) till kundtjanst@eventim.se för återbetalning till det konto som användes vid betalning.
– Återbetalning tar upp till 10 bankdagar
– Har du köpt din biljett hos ett Eventim ombud återlämnas biljetten till samma ombud där den är köpt.
Uthämtade biljetter skickas iturivna till Eventim på följande adress.
Märk kuvertet med evenemangets titel.
CTS EVENTIM Sweden AB
Box 10144
121 28 Stockholm